En stærk forretning bygger på
et stærk IT-fundament

Hos ElevateIT hjælper vi dig med at bruge IT til at nå dine forretningsmål. Vi er eksperterne, der kobler teknikken med forretningen, rådgiver dig, så du vælger de rigtige systemer, og leder dig sikkert igennem hele projektet
Lige fra den første analyse af dit behov til den endelige implementering

Vi laver ikke alt. Vi laver det, vi er gode til.

IT-programledelse &
IT-projektledelse

IT-infrastruktur med forretningsfokus

Softwarebaseret telefoni & contactcenter

Hvad kan vi?

Programledelse & IT projektledelse

IT infrastruktur & integration 

Telefoni design & implementering

IT-programledelse & IT-projektledelse

Når man leder tekniske projekter, skal man naturligvis have styr på teknologier, processer og værktøjer som Scrum, Kanban, SAFe og PRINCE2.

Men det er ikke nok.

Skal IT-projekter skaber resultater, der rykker forretningen, skal man også have styr på menneskene.
Alle på alle niveauer skal arbejde, i samme retning.
Det er en naturlig del af vores måde at arbejde på hos ElevateIT, uanset om vi driver et enkelt projekt fra A til Å eller indgår som en fast ressource i din organisation.

IT-infrastruktur med forretningsfokus

IT eksisterer kun af én årsag: at gøre forretningen bedre.

Derfor starter alle vores IT-infrastrukturprojekter med en analyse af dit forretningsbehov, inden vi anbefaler en bestemt teknologi eller platform. Først når det er på plads, starter den tekniske udvikling, implementering og integration med andre systemer.

Når vi er lykkedes (og det plejer vi
at gøre), kører processen gnidningsfrit med minimal nedetid og maksimalt efterfølgende udbytte for din forretning.

Softwarebaseret telefoni & contactcenter

Hos ElevateIT har vi kun ét mål for øje: at give dig en løsning, der rent faktisk løser dine udfordringer.

Selvom vi er certificeret
Anywhere365 partner, rådgiver vi lige så gerne om andre platforme.
Det vigtigste er, at du får en
løsning, som opfylder dine forretningsbehov og giver dig den funktionalitet, du har brug for.

Vi kan stå for hele projektet fra start til slut. Og så har vi en særlig erfaring med større contactcenter-løsninger, altså
+1500 agenter og +60.000 kald om måneden.