En stærk forretning bygger på en stærk IT-infrastruktur

IT er fundamentet for de fleste virksomheder. Derfor gælder det om at vælge en IT-infrastruktur, der kan støtte op om forretningen. Det er her, vi er eksperter. Vi kan stå for hele processen fra den første analyse af dit behov til den endelige implementering. Selve driften af systemerne kan vi også klare. Det er helt op til dig og dine behov.

  • 1. Rådgivning og analyse

    Alt starter med dit forretningsbehov

    IT eksisterer kun af én årsag: at gøre forretningen bedre. Derfor starter alle vores projekter med en analyse af dit forretningsbehov, som ender ud i en anbefaling af teknologi, platform eller system. Som en del af analysen udarbejder vi en business case, der synliggør, om det planlagte projekt er rentabelt, eller om du skal vælge en anden løsning.

    Hvad indeholder analysen?

    • Afdækning af dit forretningsbehov
    • Afdækning af dine interne ressourcer
    • Afdækning af dine IT-muligheder
    • Afdækning af dit forandringsbehov
    • Vurdering af økonomien
    • Fastlæggelse af vision og mål
    • Udarbejdelse af strategi for udførelse og implementering
  • 2. Teknisk implementering

    Vi hjælper dig med at komme i gang

    Når det gælder den tekniske implementering, handler det om at få systemerne hurtigt op at køre og sikre, at de fungerer 100 procent fra dag ét. Alt det har vi helt styr på (vi har jo gjort det flere hundrede gange før). Som regel står vi selv for hele processen, men vi kan også involvere din IT-afdeling, så de kan begynde at oparbejde kompetencerne internt.

    Typiske implementeringsfaser

    • Vision/scope
    • Planlægning
    • Udvikling
    • Stabilisering
    • Implementering
  • 3. Drift og vedligeholdelse

    Sådan holder du nedetiden … nede

    Der ryger mange penge ud af kassen, når IT-systemer går ned, medarbejdere skal vente på at blive koblet på, eller tingene bare sander til. Det er noget af det, vi hjælper med at løse. Enten ved at varetage hele driften, assistere din IT-afdeling, når de har særlige udfordringer, eller automatisere dele af infrastrukturen for at give dig driftsbesparelser.

    Alt det her kan vi hjælpe dig med

    • 24/7-support
    • Løbende overvågning
    • Vedligeholdelse af servere
    • Patch management
    • Antivirus
    • Backup
  • 4. Teknisk nu og her-hjælp

    Vi kommer ud med værktøjskassen

    Nogle IT-problemer kræver ikke rådgivning. Men handling. Dem klarer vi også. Så når dine systemer skal opdateres, din filserver pludselig går ned, eller der sker noget andet uventet, ringer du bare til os. Så kommer vi ud med værktøjskassen og fikser det.

    Her kan vi give dig en (akut) hånd

    • Nedbrud
    • Hasteopgaver
    • En ekstra IT-hånd til aflastning 
    • Hotline, når du har spørgsmål